نماینده ولی فقیه در هرمزگان: بسیاری از بیماران هرمزگانی برای درمان به فارس و یزد می روند

امروز ما در استان هرمزگان شاهد این هستیم که بسیاری از بیماران هرمزگانی امکان درمان خود در هرمزگان را نمی‌یابند و راهی استان‌های همجوار همچون فارس و یزد می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: بسیاری از بیماران هرمزگانی امکان درمان خود در هرمزگان را نمی‌یابند و به استانهای فارس و یزد می روند.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از مهر، حجت الاسلام محمد عبادی زاده ظهر سه شنبه در جلسه ستاد استانی کرونا که با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت و درمان برگزار شد؛ وزیر بهداشت را وزیری در میدان دانست و از کادر بهداشت و درمان استان تشکر کرد.

وی بیان کرد: کرونا یک فرصت خوبی را از یک جهاتی برای هرمزگان ایجاد کرد تا بتوانیم بخشی از خلاهایی که در حوزه زیرساخت‌ها و تجهیزات و امکانات بهداشت و درمان وجود داشت را تامین کنیم.

عبادی زاده افزود: از این بابت فکر می‌کنم اقدامات بسیار خوبی صورت گرفت و این موضوع نوید بخش این است که در آینده شرایط را بهبود ببخشیم.

امام جمعه بندرعباس اظهار داشت: ما تا به حال در استان هرمزگان برای شرایط بحران امکانات و تجهیزات پزشکی‌مان تست نشده بود و امسال با توجه به وضعیت بدی که به لحاظ کرونایی در استان حاکم است به نظر می‌آید که نقایص، کمبودها و نارسائی‌ها خودش را نشان داد و قطعا استان هرمزگان علیرغم اینکه در سال‌های گذشته امکان خوبی را توانست تامین کند اما هنوز فاصله ما با استان‌های برخوردار بسیار زیاد است.

وی تصریح کرد: گواه این فاصله این است که امروز ما در استان هرمزگان شاهد این هستیم که بسیاری از بیماران هرمزگانی امکان درمان خود در هرمزگان را نمی‌یابند و راهی استان‌های همجوار همچون فارس و یزد می‌شوند.