نماینده ‌هرمزگان در مجلس: مردم نگاه تحول‌گرایانه‌ای به شورای جدید دارند / نیازمند تحول اساسی در شهرداری بندرعباس هستیم

نماینده مردم هرمزگان در مجلس بر لزوم استقلال اعضای شورای شهر بندرعباس برای انتخاب شهردار تاکید کرد و گفت: اعتقاد دارم باید اجازه داد اعضای شورای شهر خودشان با نشست‌های کارشناسی و مشورت نخبگان شهردار بندرعباس را انتخاب کنند.

به گزارش تیلا نیوز، منصور آرامی نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد، خمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به در پیش بودن آغاز به کار شورای جدید شهر بندرعباس و انتخاب شهردار اظهار داشت: شورای اسلامی شهر یک نهاد مستقل است که اعضای آن با رای مردم انتخاب می‌شوند.

وی افزود: واقعیت این است که رویکرد مردم در کل کشور برای انتخاب اعضای شوراهای شهر با دوره‌های گذشته متفاوت بود و مردم همگام با انتخابی که در ریاست جمهوری انجام دادند اعضای شورا را نیز انتخاب کردند.

آرامی تاکید کرد: در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی کسانی توانستند به پارلمان‌های محلی و شهری راه پیدا کنند که شعارهای محوری دولت جدید یعنی کارآمدی، فسادستیزی و رفع تبعیض و اجرای عدالت را در صدر شعارهای خود داشتند و این نشان می‌دهد که مردم نگاه تحول گرایانه‌ای به شورای جدید دارد.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خوشبختانه افرادی در شهر بندرعباس برای عضویت در شورای شهر انتخاب شدند که جوان، پاکدست و دارای انگیزه خدمت هستند و اعتقاد من این است باید اجازه دهیم اعضای شورا به صورت مستقل با نشست‌های کارشناسی و مشورت با نخبگان و بررسی سوابق، کارنامه و برنامه‌های افراد انتخاب شهردار بندرعباس را انجام دهند.

منصور آرامی عنوان کرد: خوشبختانه برای تصدی مدیریت شهری بندرعباس افراد توانمند و موفقی در استان وجود دارند که هم دارای برنامه‌های خوبی هستند و هم از کارنامه پرباری برخوردار هستند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شهردار آینده بندرعباس حتما باید توانمند، کارآمد و پاکدست باشد و هیچ نقطه ابهامی در او وجود نداشته باشد چرا که شهرداری‌ها اموال عمومی را در اختیار دارند و باید فردی با روحیه جهادی انتخاب شود و اگر غیر از این باشد شهر بندرعباس لطمه می‌خورد.

وی ادامه داد: شهر بندرعباس بزرگترین شهر بندری کشور است و طی سال‌های گذشته کارهایی هم انجام شده است که بایستی تشکر کنیم اما نیاز به تحول و جهش در شهر بندرعباس وجود دارد تا در تراز یک شهر بندری خوب باشد و برای دست یابی به این مهم شهردار آینده بایستی به خوبی از مشاوره نخبگان و اندیشمندان استفاده کند.

منصور آرامی تصریح کرد: ما وارد گام دوم انقلاب شده‌ایم و در این گام لازم است نیروهای جوان که انگیزه بیشتری برای کار کردن دارند وارد صحنه شوند چرا که ۴ سال پیش رو بسیار حساس است و تحول در آن می‌تواند بسیار به آینده مثبت بندرعباس کمک کند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم شهردار آینده با نگاه فسادستیزانه توسط شورای شهر انتخاب شود و با کار و تلاش مضاعف و شبانه روزی تحولی و جهشی مثبت برای بندرعباس رقم بزند.