نماینده مردم بندرعباس: هرمزگان ۵۰ درصد از متوسط کشوری تخت بیمارستانی کمتری دارد

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان گفت: هرمزگان از متوسط کشوری در زمینه تخت بیمارستانی ۵۰ درصد عقب‌تر است.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس صبح امروز در مراسم تودیع دکتر حسین فرشیدی و معارفه دکتر جاودان به عنوان رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار کرد: یک سال قبل از وزیر بهداشت در پیش از رای اعتماد خواستم که یک فرزند هرمزگان را معاون وزیر کند و او همان روز گفت که دکتر فرشیدی را معاون خود می کنم ولی دکتر فرشیدی با توجه به شرایط استان و اوج گیری کرونا نپذیرفت تا استان بتواند با کمترین تلفات و مشکل از کرونا عبور کند.

وی از دکتر جاودان نیز که جانباز ۸ سال دفاع مقدس است به نیرویی توانمند و پر تلاش است یاد کرد و از وی خواست تا مانند دکتر فرشیدی تعامل خوبی با مرکز ایجاد و از ظرفیت تعامل با بخش‌های مختلف بهره جسته و این راه را ادامه دهد.

نماینده هرمزگان تصریح کرد: چرا باید در نُرم تخت بیمارستانی، ۵۰ درصد پایین تر از کشور باشیم و از دکتر فرشیدی می‌خواهیم که در جایگاه معاونت وزیر بهداشت، مطالبات استان را بر اساس عدالت دنبال کنند.

وی گفت: پروژه‌های نیمه تمام در استان زیاد داریم و انتظار داریم بر اساس عدالت، توجه به هرمزگان تقویت شود.

وی با یادکردی از شهدای سلامت، گفت: این عزیزان در هرمزگان که جان عزیز خود را دادند نیازمند حمایت هستند.

مرادی عنوان داشت: مردم از تشریفات زائد خسته شده اند. مسئول هر چه ساده تر و هرچه دلسوزتر در میان مردم حاضر شود، بهتر است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: پس از ۴۳ سال، نگاهها در کشور به تغییر و بازگشت به اصول اولیه انقلاب و با مردم بودن نیاز دارد و بابد سه چیز را در کشور جدی بگیریم و آن تامین سالی یک میلیون شغل، مبارزه با فساد در جامعه و تامین نیازهای اقتصادی مردم است.

مرادی گفت: مطمئنم کشور از این مخمصه هم عبور خواهد کرد.

وی عنوان داشت: مجمع نمایندگان وظیفه خود میداند که هر تلاش و کوششی که لازم است برای نجات جان یک نفر را افتخار خود میداند و در این زمینه مهیای همکاری است.