هشدار حق وردی به سازمان برنامه و بودجه نسبت به تعلل در اجرای قانون رتبه بندی معلمان

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی به سازمان برنامه و بودجه هشدار داد که در صورت ادامه تعلل در اجرای قانون رتبه بندی معلمان مجلس از تمام ابزارهای نظارتی خود برای اجرای این قانون استفاده کند.

به گزارش ایسنا، حسین حق وردی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: قبلا تذکری دادم مبنی بر اینکه دولت در اجرای رتبه بندی معلمان کوتاهی داشته است، اما انگار گوش شنوایی در سازمان برنامه و بودجه برای اجرای قانون رتبه بندی معلمان که مصوب مجلس است وجود ندارد. هم قانون رتبه بندی و هم لایحه بودجه سال جاری هر دو لایحه دولت بوده است، اما دولت در اجرای هر دو لایحه کوتاهی داشته است.

وی در ادامه اظهار کرد: با توجه به اینکه فرصت دولت برای تدوین آیین نامه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان سپری شده است، همچنین با توجه به اینکه آغاز اجرای قانون نیز از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ مصوب شده، عملاً با کارشکنی مسئولان سازمان برنامه و بودجه، مشخص نیست اجرای این قانون از چه زمانی آغاز شود.

نماینده مردم شهریار در مجلس تصریح کرد: به مسئولان سازمان برنامه و بودجه تذکر می دهم که مجلس اجازه نمی دهد قانون مصوب اجرا نشود و یا ناقص اجرایی شود، لذا برای آخرین بار تذکر می دهم که اگر سازمان برنامه و بودجه در اجرای قانون رتبه بندی بیش از این تعلل کند حتما مجلس از تمام ابزارهای نظارتی خود استفاده خواهد کرد.