یک رزمنده هشت سال دفاع مقدس؛

همچون شهدا باید خدمت بی منت سرلوحه کار مسوولان باشد

رزمنده هشت سال دفاع مقدس گفت: همچون شهدا که صحنه دفاع مقدس را با حضورشان عطرآگین می کردند، باید سرلوحه مسؤولان اجرایی کشور در شیوه حکمرانی و خدمت کردن بی منت به آحاد جامعه باشد.

همچون شهدا باید خدمت بی منت سرلوحه کار مسوولان باشد

رزمنده هشت سال دفاع مقدس گفت: همچون شهدا که صحنه دفاع مقدس را با حضورشان عطرآگین می کردند، باید سرلوحه مسؤولان اجرایی کشور در شیوه حکمرانی و خدمت کردن بی منت به آحاد جامعه باشد.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، همایون امیرزاده در یادواره شهدای محله سنگی رودان با تاکید بر پیشران بودن عنصر ایثار و از خودگذشتی در سعادت ملت ها افزود: عزت و سروری ملت ها بدون بهره‌گیری از عنصر شهادت سخت و یا غیرممکن خواهد بود و تعداد شهیدان نسبت به جمعیت کشور در دفاع مقدس نشان می دهد جمعیت های اندک ولی باورمند، از خودگذشته و شهادت طلب می توانند نجات بخش فرهنگ و تمدن و نسل های یک کشور باشند.

وی تاکید کرد:خدمت بی منت به همه مردم و تامین امنیت و آسایش آن ها فارغ از نوع سلیقه و حتی عقیده شان توسط کسانی که صحنه دفاع مقدس را با حضورشان عطرآگین می کردند، باید سرلوحه مسوولان اجرایی کشور در شیوه حکمرانی و خدمت کردن به آحاد جامعه باشد.

امیرزاده تصریح کرد: با وجود همه تلخی ها و سختی ها نه خانواده های رزمندگان و ایثارگران و نه خود آن ها برای حضور در جبهه و نثار جانشان بر سر کسی حتی همان فراری های از جنگ منت نگذاشتند و گذشتن از سرمایه وجودی خود برای حفظ، دین، ناموس و تمامیت ارضی ایران را وظیفه دینی و ملی تلقی کردند.

وی یادآورشد: حتی در همین محله گمنام سنگی رودان آمار جالب حضور همزمان هشت نفر از اعضای خانواده شجاع و مظلوم «داوری ها» تابلویی از ایثار و از خودگذشتگی بی مثال ملت مجاهد ایران را در برابر دید جهانیان ترسیم می کند.

رییس سابق مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ با غلط خواندن مفهوم واقعی «آقازادگی »تصریح کرد: آقا زاده اصیل در واقع همین جوانان برومند پرورش یافته در خانواده های نجیبی هستند که اینگونه پای عزت ملت خود ایستادگی کردند و با نثار عزیزان دلبندشان اجازه ندادند بزرگی ملت ایران لگدمال دشمن شود و نه کسانی که با بزرگ شدن در پرقو و استفاده مشمئز کننده از رانت های آنچنانی به بیت المال و سرمایه های مردم دست درازی کردند.

به گزارش فارس، محله سنگی رودان یکی از محلات قدیمی و انقلابی محسوب می شود که با نثار ۶ شهید به نام های «عبدالله داوری»، «ابراهیم احمدی زاده »، «جهانگیر سالاری »، «محمد چراغی»، «شهریار ناظری »و «حاجی داوری »همچنین دارا بودن بیش از ۷۰ رزمنده و ایثارگر نقش موثری در دوره دفاع مقدس داشته است.