رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس خبر داد؛

واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی بندرعباس بزودی آغاز می شود

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس از واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی شهری بندرعباس خبر داد.

به گزارش تیلا نیوز، حسین اخلاقی با اعلام این خبر به رسانه ها گفت: بر اساس جلسات و پیگیری های متعدد از دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس، مقرر شد واکسیناسیون رانندگان تاکسی و اتوبوس بزودی آغاز شود.

وی با بیان اینکه تاکنون چندین راننده تاکسی و اتوبوس بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند، ادامه داد: تعداد رانندگان حمل و نقل عمومی جهت واکسیناسیون جمعا ۱۱۱۱ بوده که تعداد بیشتر آنها از رانندگان تاکسی هستند.

این مسئول افزود: هر راننده تاکسی و اتوبوس که دارای پروانه فعالیت است، مشمول دریافت واکسن کرونا خواهند بود و رانندگانی که تاکنون نام نویسی نشده اند، باید ضمن مراجعه به واحد بازرسی سازمان، اسامی خود را اعلام کنند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس، تصریح کرد: در این خصوص پیگیری ها از سوی نمایندگان سازمان با دانشگاه علوم پزشکی ادامه خواهد داشت و در صورت مشخص شدن زمان و مکان جهت واکسیناسیون از سوی سازمان مراتب به رانندگان اطلاع رسانی و اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است، جهت پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، رانندگان جهت پرسش و پاسخ حضوری در سازمان خودداری کنند.