واکنش استاندار هرمزگان به شایعه وزیر شدنش

استاندار هرمزگان در واکنش به شایعات روز‌های اخیر درباره وزیر شدنش و رفتن از استانداری هرمزگان گفت: برنامه‌ای برای رفتن از هرمزگان ندارم.

به گزارش تیلا نیوز نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی دوستی در نشست شورای آموزش و پرورش هرمزگان گفت: حاضرم وقت بیشتری را در استان برای بحث آموزش و پرورش با توجه به اهمیت موضوع بگذارم و این مسائلی که در رابطه با رفتنم از هرمزگان و وزیر شدن مطرح می‌شود، صحت ندارد و اطلاعی نیز از آن ندارم.

او گفت: این اطمینان را می‌دهم که برای هرمزگان برنامه‌های بلند مدتی دارم و حتی خانواده خود را نیز در این استان ساکن کرده ام و قرار نیست جایی بروم.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در حوزه آموزش و پروش باید برای برنامه‌ها شاخص‌های قابل ارزیابی نیز قرار داده شود، ضمن اینکه لازم است پروژه‌های اولویت‌دار آموزشی در بخش خصوصی که نیاز به کمک و مساعدت دارند، مشخص شود تا با بررسی دقیق، روش‌های کمک به آن‌ها از طریق تسهیلات بانکی مشخص شود.

دوستی گفت: برای آموزشگاه‌های آزاد نیز ارزش بسیاری قائل هستیم و باید از این آموزشگاه‌ها به صورت ویژه حمایت شود و کمتر نسبت به آن‌ها نگاه تجاری وجود داشته باشد.

استاندار هرمزگان بر شفاف سازی رویه محاسبه بهای آب و برق آموزشگاه‌های آزاد تاکید کرد و خواستار ارائه گزارشی از روند تاسیس و تجهیز هنرستان‌های تخصصی در سراسر استان شد.