افتخاری دیگر برای هرمزگان / ورزشکار هرمزگانی قهرمان مسابقات قویترین مردان کشور شد

فردین بیژن پور ورزشکار هرمزگانی توانست در مسابقات قویترین مردان کشور در رده جوانان با اقتدار بر سکوی قهرمانی مسابقات قویترین مردان قهرمانی باشگاههای کشور قرار بگیرد.

فردین بیژن پور ورزشکار شایسته و با استعداد شهر بندرلنگه که سال قبل توانسته بود در در وزن منفی ۹۰ کیلوگرم عنوان قهرمانی فستیوال قویترین مردان ایران را کسب کند، این بار در هفدهمین دوره مسابقات قویترین مردان قهرمانی باشگاههای کشور توانست عنوان نخست وزن منفی ۹۰ کیلوگرم را از آن خود کند.

به گزارش تیلا نیوز، فردین بیژن پور در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در مسابقات قویترین مردان ایران فشار سنگینی بر روی بنده وجود داشت، تصریح کرد: سطح کیفی مسابقات بسیار بالا بود و روی هم رفته مسابقات از لحاظ فنی و برگزاری در وضعیت مطلوبی بود.

بیژن پور با تشکر از رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام هرمزگان به واسطه حمایت تا قهرمانی، عنوان کرد: در استان هرمزگان سنگین وزن کم تعداد است و مکانی برای تمرین قویترین مردان نداریم و امیدوارم این موضوع هرچه زودتر برطف شود.

وی ادامه داد: ورزشکار باید مورد حمایت مسئولان باشند تا بتوانند افتخارات بزرگی را برای استان هرمزگان رقم بزنند، از طرفی ایجاد باشگاه قویترین مردان ایران یک ضرورت است و باید بخش دولتی و خصوصی با توجه به تعداد زیاد استعداد در این زمینه ورود جدی تری داشته باشند.