وزارت بهداشت: هرگونه اطلاع رسانی در مورد کرونا باید از مسیر وزارت بهداشت انجام شود

وزارت بهداشت از مردم به دلیل مشارکت گسترده در واکسیناسیون علیه کرونا تقدیر و بر لزوم تزریق واکسن کرونا برای افراد واکسینه نشده، دریافت نوبت سوم واکسن و همچنین تشدید رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تاکید می‌کند.

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: بر اساس مصوبات شورای عالی امنیت ملی و ستاد ملی مقابله با کرونا، هرگونه اطلاع رسانی در مورد کرونا باید از مسیر وزارت بهداشت باشد و اظهارنظر افراد غیر از مسئولان معرفی شده از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه به ویژه در مورد سویه‌های جدید کرونا از جمله اُمیکرون، مورد تایید نیست.

به گزارش ایسنا، محمد هاشمی ضمن تقدیر از همراهی و تعامل نزدیک رسانه‌ها در طول ۲۲ ماه گذشته با وزارت بهداشت و مدافعان سلامت، گفت: توصیه ما این است که رسانه‌ها، اطلاعات و اخبار مورد تایید در مورد کرونا را از مسیر وزارت بهداشت پیگیری کرده و قبل از تولید و انتشار اخبار، از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه، استعلام کنند.

بنابر اعلام کانال تلگرامی وزارت بهداشت، وی افزود: وزارت بهداشت از مردم به دلیل مشارکت گسترده در واکسیناسیون علیه کرونا تقدیر و بر لزوم تزریق واکسن کرونا برای افراد واکسینه نشده، دریافت نوبت سوم واکسن و همچنین تشدید رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تاکید می‌کند.