وضعیت فوق بحرانی کرونا در هرمزگان/ ۸ فوتی و افزایش بستری‌ها به ۸۰۳ نفر در ۱۶ تیر

شمار موارد بستری نیز در استان به عدد بی سابقه ۸۰۳ نفر رسیده است که ۱۰۴ نفر از آنان در آی‌سی‌یو قرار دارند و حال ۱۲ نفر نیز وخیم است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در شبانه روز اخیر متأسفانه ۸ نفر دیگر در هرمزگان جان خود را بر اثر کرونا از دست دادند.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از فارس، دکتر فاطمه نوروزیان امشب در گفت‌وگویی رسانه‌ای درباره آخرین وضعیت کرونا در هرمزگان در ۱۶ تیر ۱۴۰۰ اظهار کرد: در شبانه روز اخیر ۸ فوتی ناشی از کرونا داشته‌ایم که شامل ۴مرد و ۴زن ۴۲ تا ۹۵ساله در رودان، بشاگرد، بندرعباس، بندرلنگه و میناب بوده است.

وی افزود: شمار موارد بستری نیز در استان به عدد بی سابقه ۸۰۳ نفر رسیده است که ۱۰۴ نفر از آنان در آی‌سی‌یو قرار دارند و حال ۱۲ نفر نیز وخیم است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همچنین شمار بیماران در مراقبت خانگی را بیش از ۱۰ هزار و ۱۳۵ نفر عنوان کرد و بیان داشت: با انجام ۲ هزار و ۸۵۴ تست جدید، تا امروز بیش از ۳۳۶ هزار تست کرونا در هرمزگان انجام شده است.

دکتر نوروزیان با بیان این که بیش از ۴ هزار و ۴۹۵ دوز واکسن در یک روز اخیر، شمار کل واکسن‌های تزریق شده به ۱۰۸ هزار و ۸۷۶ دوز رسید که بیش از ۳۷ هزار دوز دوم بوده است.