رئیس سازمان سیما و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس عنوان کرد؛

وقوع ۲۶۷مورد شکستگی و سقوط درخت در طوفان شب گذشته در بندرعباس

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس از اعلام ۲۲۲ مورد شکستگی و ۴۵ مورد سقوط درخت در طوفان شب گذشته خبر داد.

به گزارش تیلا نیوز، مصطفی خادم از آخرین وضعیت بوستانها و فضاهای سبز شهری، اظهار کرد: با اعلام دستگاه‌های مربوطه در خصوص وقوع بارندگی شدید و طوفان اخیر و همچنین آماده‌باش کامل مجموعه شهرداری، گشت‌ها و اکیپ‌های مربوطه به منظور رفع مشکلات احتمالی فعال شده و به حالت آماده‌باش در آمده‌اند.

وی افزود: با شروع طوفان، رفع سریع مشکلات ناشی از سقوط یا شکستگی درختان و همچنین سایر حوادث حوزه فضای سبز در دستور کار این عوامل قرار گرفته است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس همچنین عنوان کرد: بر اساس گزارش‌های اعلام شده، تاکنون ۲۲۲ مورد شکستگی درخت بر اثر طوفان شب گذشته رخ داده که نیروهای مربوطه در حال جمع‌آوری شاخ و برگ هستند و بزودی پایان می‌یابد.

خادم گفت: در همین زمینه، تاکنون ۴۵ مورد سقوط درخت نیز اعلام شده که تمامی این موارد رفع و معابر مربوطه تا قبل از ساعت هشت صبح امروز (دوشنبه) بازگشایی شده است.

وی بیان داشت: شکستگی و سقوط درختان بیشتر مربوط به گونه‌هایی مانند کنوکارپوس، کنار، گل ابریشم، یاس درختی و غیره بوده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: در این طوفان متاسفانه ۴۵ شکستگی و ۹ سقوط در منطقه یک، ۲۲ شکستگی و شش سقوط در محدوده منطقه دو، ۸۵ شکستگی و ۲۰ سقوط در محدوده منطقه سه، ۷۰ شکستگی و ۱۰ سقوط در محدوده خدماتی شهرداری منطقه چهار رخ داده است.