پارک علم وفناوری و آموزش وپرورش هرمزگان تفاهم نامه همکاری امضا کردند

تفاهم نامه مشترک بین اداره کل آموزش و پرورش و پارک علم و فناوری هرمزگان روز دوشنبه در راستای ارتقای توان علمی، پژوهشی و فناوری دانش آموزان امضاء شد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: این تفاهم نامه در جهت استفاده بهینه از فضا، امکانات پژوهشی، آزمایشگاهی، کارگاهی و توانایی های اداره کل آموزش و پرورش و پارک علم و فناوری استان و حمایت از ساخت طرح‌ها وایده‌های دانش آموزان، منعقد گردیده است.

ایرج بیت الهی افزود: در شهرستانهای میناب ( شرق ) و بندرلنگه ( غرب) هرمزگان در سالجاری ۲ مرکز رشد مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت که مرکز رشد میناب در ابتدای سال ۱۴۰۰ راه اندازی شد و مرکز بندرلنگه نیمه دوم سال راه اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این تفاهم نامه ای در ۲ نسخه و در قالب ۵ ماده و ۲۱ بند تنظیم شده ، ادامه داد: در مناطقی که مرکز رشد فعال نیست، می توان از ظرفیت پژوهش سراهای دانش آموزی استفاده نمود.

علی فتی مدیر پارک علم وفن آوری هرمزگان ضمن اعلام آمادگی پارک در جهت توسعه همکاری‌های ۲ جانبه، بر حمایت از ایده های فناورانه دانش آموزان، فراهم کردن شرایط استفاده از ظرفیت مرکز نوآوری پارک در راستای توسعه و رشد توانمندی های دانش آموزان تاکید کرد.