پیشنهاد یک فعال حوزه گردشگری: لزوم ارائه بسته های تشویقی برای رونق گردشگری ساحلی و دریایی بندرعباس

یکی از ظرفیت های مغفول مانده شهر بندرعباس، حوزه ی گردشگری ساحلی و دریایی آن باشد که متأسفانه زیرساخت‌های لازم برای رشد این صنعت مهم فراهم نیست.

تیلا نیوز، مریم برخورداری – یک فعال حوزه گردشگری می گوید، بندرعباس به لحاظ وجود سواحل بکر و زیبا بویژه در نواحی جنوب خاوری شهر، دارای قابلیت ها و جذابیت های فراوانی برای گردشگران داخلی و خارجی بوده که با ارائه بسته تشویقی و جذب سرمایه گذار، می توان به این مهم دست یافت.

فرحبخش ماندگاری در گفتگوی اختصاصی با تیلا نیوز افزود: معتقدم یکی از ظرفیت های مغفول مانده شهر بندرعباس، حوزه ی گردشگری ساحلی و دریایی آن باشد که متأسفانه زیرساخت‌های لازم برای رشد این صنعت مهم فراهم نیست.

وی توجه بیشتر به این حوزه را کاملا ضروری دانست و اظهار کرد: توسعه و آبادانی شهر بندرعباس به عنوان یک شهر پرجمعیت در کرانه های شمالی خلیج فارس که صنایع بسیار بزرگ و پردرآمدی نیز در دل خود جای داده، باید با یک برنامه ریزی دقیق، مدون و از مسیرهای قانونی، بخشی از درآمدهای حاصله را در صنعت گردشگری و توریسم سرمایه گذاری کرد.

او که سابقه معاونت میراث فرهنگی و گردشگری هرمزگان نیز در کارنامه دارد، افزود: پیشنهاد میکنم شهرداری بندرعباس به همراه میراث فرهنگی و گردشگری استان با هم افزایی و تعامل بیشتر، در جهت کمک به رونق گردشگری ساحلی و اقتصاد مردمان این دیار، برنامه ریزی کنند.