پیکر شهید امنیت هرمزگان در زادگاهش آرام گرفت

پیکر مطهر شهید استواریکم «مجتبی سالار نسب» صبح امروز در رودان تشییع و در زادگاهش روستای خیرآباد این شهرستان به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، مراسم تشییع پیکر ستوان‌یکم مجتبی سالارنسب امروز با حضور فرمانده انتظامی استان هرمزگان، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ، امام جمعه و فرماندار رودان و جمع دیگری از مسئولان استانی و شهرستانی ، فرماندهان نظامی، همرزمان و خانواده شهید از مقابل فرماندهی انتظامی شهرستان رودان تا روستای خیرآباد تشییع و در بهشت زهرا زادگاهش آرام گرفت.

سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان در حاشیه این آیین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: شهادت افتخاری بزرگ و کمترین هزینه ای است که برای تامین امنیت ایران اسلامی می پردازیم.

وی با اشاره به نحوه شهادت این شهید والا مقام اظهارداشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر درگیری در منطقه سه راه جهانبار بندرعباس، بلافاصله واحد گشتی یگان امداد شهرستان جهت بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: مامور جان بر کف ناجا استواریکم مجتبی سالارنسب جمعی یگان امداد شهرستان بندرعباس در جریان تلاش برای جلوگیری از بروز درگیری و تنش و ایجاد آرامش در این منطقه بر اثر اصابت گلوله و شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

وی افزود: این شهادت نه تنها خللی در جانفشانی ها برای تامین امنیت مردم شریف ایران اسلامی ایجاد نخواهد کرد بلکه همکاران و همرزمان این شهید والا مقام را برای خدمت در راه امنیت مردم مصمم تر خواهد کرد.