یادداشت/ چند کلامی با دوستان !

نظرات و دیدگاه هایم هیچ وقت براساس مقایسه بندرعباس با دبی و لندن و هیچ آرمان شهر دیگری نبوده است.

✍️: یادداشت: یعقوب دبیری نژاد، نامزد ششمین دوره انتخابات شورای شهر بندرعباس 

هرچه به انتخابات نزدیک تر می شویم، رفت و آمدهای انتخاباتی بیشتر و بازار شایعات و تهمت ها و تخریب ها علیه کاندیداها پررنگ تر می شود.

چند هفته ای است به واسطه نامزد شدن در انتخابات شورای شهر، با برخی دوستان و بزرگان و معتمدین نشست داشته ام و گاهاً از دلایل کاندیداتوری و اهداف و برنامه ها پرسیده اند.

تلاش نمودم صادقانه و آنچه قلباً به آن اعتقاد دارم را بی هیچ کم و کاست بیان نمایم. نظرات و دیدگاه هایم هیچ وقت براساس مقایسه بندرعباس با دبی و لندن و هیچ آرمان شهر دیگری نبوده است.

آنچه طی سال ها در دانشگاه های مختلف در رشته های مالی و فنی مهندسی و مدیریت آموخته ام، آمیخته با تجربه حضور در عرصه رسانه و مطبوعات، و نظارت و حسابرسی در دیوان محاسبات و مشورت با پیشکسوتان و بزرگان اهل فن، مبنایی بوده است برای تدوین اهداف و برنامه هایم. و همین اهداف و برنامه ها مبنایی بود برای پاسخگویی به سوالات شهروندان و معتمدین و بزرگانی که از محلات دعوت به پاسخگویی نمودند.

تمام سعی خود را نموده ام تا حد امکان از مدیون شدن به جریان سرمایه دار و… دوری نمایم و نتیجه آن نیز عدم نصب حتی یک پوستر کاغذی و بنر داربستی تا این لحظه (ظهر شنبه سومین روز تبلیغات رسمی) و نگرانی برخی دوستان عزیزم از حضور کمرنگ بنده در تبلیغات محیطی بوده است.

هرچند سعی نمودیم برای رفع نگرانی عزیزانم و با هدف کاهش هزینه های تبلیغات، با مشارکت برخی از کاندیداهای همفکر بصورت مشارکتی بیلبورد اجاره نمائیم اما این اطمینان را به همه همشهریان عزیز می دهم که عدم نصب پوستر کاغذی نه از سر بی تفاوتی که با هدف استفاده بهینه از معدود پوستر های چاپ شده در روزهای آتی بوده است چرا که بدلیل برخی بداخلاقی های انتخاباتی و حذف پوستر رقبا، عملا امکان نصب چندین باره پوسترهای کاغذی در معابر برای اینجانب مقدور نیست.

اما با توکل به خدا و اعتماد همشهریان عزیزم این اطمینان را دارم که تا این لحظه در صورت ورود به صحن شورا به هیچ متمول و سرمایه داری مقروض و مدیون نخواهم بود و برای حفظ همین اندک آبرو و دور ماندن از افراد سرمایه گذار در امر انتخابات، نیازمند دعای خیر همشهریان عزیزم هستم.