مسؤول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان خبر داد؛

۱۶۰ واحد بازسازی شده سیل جاسک توسط سپاه تحویل مردم می‌شود

مسؤول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: ۱۶۰ واحد مسکونی خسارت دیده از سیل جاسک در سال ۹۸، اکنون بازسازی شده و توسط سپاه تحویل مردم می‌شود.

به گزارش تیلا نیوز، یاسین باوقار صبح امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: یکی از کارهای ویژه‌های گروه‌های جهادی بسیج در مناطق آسیب دیده از خسارات طبیعی، کمک به مردم برای بازگشت به زندگی معمول خویش است.

وی افزود: نیروهای جهادی در جاسک ۱۶۰ واحد مسکونی مردم را که در منطقه گابریک در سال ۹۸ در اثر سیل آسیب دید، بازسازی کرده‌اند که در این هفته که به نام بسیج نام‌گذاری شده به صاحبان آنان تحویل خواهد شد.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با بیان این که هم اکنون نیز 50 گروه جهادی در منطقه زلزله‌زده فین در حال فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: همچنین افتتاح سایر پروژه‌های گروه‌های جهادی در مناطق آسیب دیده اعم از پروژه‌های راهسازی در منطقه کوشای احمدی، آبرسانی و برق رسانی به مناطق مختلف، افتتاح پروژه‌های منازل مددجویان کمیته امداد، ارائه تسهیلات ۴ درصدی به مشاغل خرد و خانگی، افتتاح‌های کارگاه‌های کوچک در حوزه اشتغالزایی، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق دور افتاده از برنامه‌های بسیج سازندگی استان در هفته بسیج خواهد بود.