۳ جوان گمشده در محدوده دریاچه سد استقلال میناب نجات یافتند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: سه جوان گمشده‌ اهل روستای برنطین شهرستان رودان توسط تیم های امدادی این جمعیت در محدوده دریاچه سد استقلال میناب پیدا شده و نجات یافتند.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، مختار سلحشور صبح سه شنبه به رسانه ها اعلام کرد: ساعت ۲۴ روز ۲۷ دی، در تماس تلفنی با ندای امداد ۱۱۲ معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر هرمزگان مبنی بر مفقودی سه نفر در محدوده دریاچه سد استقلال میناب اعلام شد که بی‌درنگ تیم های عملیاتی شعبه هلال‌احمر میناب با تجهیزات کامل امدادی به منطقه حادثه اعزام شدند.

وی ادمه داد: پس ازسه ساعت تلاش تیم های عملیاتی این جمعیت و عوامل شهرداری میناب و آب منطقه‌ای، افراد مفقودی را در نزدیکی دریاچه سد استقلال پیدا شدند که پس از انجام اقدامات اولیه امدادی مورد نیاز و در سلامت کامل به منطقه امن انتقال یافتند.

وی اضافه کرد: این سه نفر ساعت ۱۰ صبح برای جمع‌آوری عسل از روستای برنطین شهرستان رودان به سمت رودخانه پشت سد استفلال میناب حرکت می‌کنند که مورد حمله خرس قرار گرفته و پس از فرار در محاصره دریاچه سد استقلال میناب راه بازگشت خود را گم می‌کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان خاطر نشان کرد: تیم‌های امداد و نجات این جمعیت در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمت به مردم هستند و هموطنان در صورت بروز مشکل با شماره ۱۱۲، ندای امداد و نجات هلال احمر تماس برقرار کنند.