سرپرست فرمانداری حاجی‌آباد خبر داد؛

۵۴ میلیارد و ۷۱۵ میلیون تومان خسارت ناشی از باران های سیل آسا در شهرستان حاجی‌آباد

با توجه به بررسی ها و ارزیابی های صورت گرفته، سیلاب ناشی از بارش‌های اخیر ۵۴ میلیارد و ۷۱۵ میلیون تومان خسارت به اراضی کشاورزی، باغات، راه های روستایی، برق و مخابرات وارد کرده است.

سرپرست فرمانداری حاجی‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار تیلا نیوز با اشاره به خسارت ناشی از بارش باران های سیل آسا در این شهرستان اظهار کرد: طی هفته گذشته شاهد بیش از ۱۰۰ میلی‌متر باران سیل آسا در سطح شهرستان بودیم که خسارات جدی به حوزه های کشاورزی، برق، مخابرات و راه‌های روستایی را وارد و آب بردگی و آسیب جدی به حاشیه پل‌ها، تخریب شانه راه‌ها و آسفالت جاده‌ها را نیز بدنبال داشت.

علی خرم نسب تصریح کرد: با توجه به بررسی ها و ارزیابی های صورت گرفته، سیلاب ناشی از بارش‌های اخیر ۵۴ میلیارد و ۷۱۵ میلیون تومان خسارت به اراضی کشاورزی، باغات، راه های روستایی، برق و مخابرات وارد کرده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان حاجی آباد در خصوص آخرین وضعیت زیر ساخت های ارتباطی، برق و فضاهای آموزشی نیز افزود: در جریان این بارندگی های سیل آسا به بسیاری از زیرساخت‌های ارتباطی، برق و فضای های آموزشی و همچنین منازل مسکونی روستاییان خسارت جدی وارد و موجب قطعی برق و تلفن در برخی از مناطق شهری و روستایی این شهرستان شد.