نجات جوان قشمی پس از سقوط از ارتفاع ۲۵ متری

با تلاش کادر درمان بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم جوان ۳۱ ساله ای که از ارتفاع ۲۵ متری دچار حادثه شده بود، نجات یافت.

به گزارش ایسنا، رئیس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم با اعلام این خبر گفت: این بیمار در حال نصب تجهیزات فیلمبرداری در یکی از مناطق گردشگری بوده که دچار حادثه می شود و پس از انتقال، با اقدامات به‌موقع متخصصین و کادر درمان از مرگ حتمی نجات پیدا می کند.

دکتر مجتبی اسمعیلی افزود: بیمار پس از سقوط که منجر به خونریزی در ناحیه شکم و همچنین شکستگی لگن شده بود، با انجام اقدامات مناسب توسط فوریت های پزشکی ۱۱۵ به بیمارستان قشم منتقل گردید.

وی بیان کرد: با اقدام به موقع پرسنل اورژانس، بیمار بلافاصله مورد مایع درمانی و تزریق خون قرار گرفت و به دلیل شدت صدمه وارده و خونریزی وسیع در ناحیه شکم، فورا به اتاق عمل انتقال یافت.

رئیس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم در خصوص عمل‌های انجام شده بر روی این بیمار، اظهار کرد: ترمیم کبد، ریه و عروق بزرگ داخل شکم و همچنین پیوند روده ی باریک و ترمیم روده ی بزرگ توسط متخصص جراحی عمومی و عمل شکستگی لگن توسط متخصص ارتوپدی در مدت زمان چهار ساعت با موفقیت صورت پذیرفت.

وی در پایان عنوان کرد: این بیمار پس از ۱۲ روز بستری در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان قشم با حال عمومی رضایت‌بخش ترخیص شد.