انتصاب اعضای ستاد اکسپو ۲۰۲۰ دبی و اخبار کوتاه کیش

انتصاب اعضای ستاد اکسپو ۲۰۲۰ دبی، ایجاد سامانه جامع برگزاری مناقصات در شرکت عمران، آب و خدمات کیش و کمک به رونق کسب و کار بازار ماهی فروشان و افزایش قدرت خرید کیشوندان از جمله اخبار کوتاه روز پنجشنبه جزیره کیش است.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از ایرنا، جعفر آهنگران مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با صدور احکامی اعضای ستاد اکسپو ۲۰۲۰ دبی در این منطقه آزاد را منصوب کرد.

در احکام این اعضا آمده است: با توجه به تشکیل ستاد اکسپوی ۲۰۲۰ دبی و اهمیت حضور فعال منطقه آزاد کیش در این رویداد بین المللی رونق روز افزون فعالیت‌های اقتصادی و گردشگری در این منظقه آزاد باید دنبال شود.

انتظار می‌رود برای استفاده از تمامی ظرفیت‌های منطقه برای معرفی بهتر جاذبه‌های کیش زیبا و جذب حداکثری گردشگران بین المللی تلاش شود.

ناصر آخوندی معاون توسعه مدیریت، سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی، معراج نادری فصیح سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری، سید علیرضا علوی رضوی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل، عزیزاله فرضی پور مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش و محسن قریب مدیرعامل موسسه جشنواره‌ها و مناسبت‌های کیش از جمله اعضای منصوب شده این رویداد هستند.

دیگر اعضا منصوب شده شامل ابراهیم سیه جانی مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش، عزت الله محمدی سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های منطقه آزاد ، عبدالنبی شرفی مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات ، سعید نظری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه ، مسعود توفیقی مدیرعامل موسسه آموزشی علوم و فنون ، طهمورث قاسمی و مصیب نعیمی است.

کمک به رونق کسب و کار بازار ماهی فروشان

مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش در بازدید از بازار ماهی با اشاره به اهمیت توجه غرفه داران به ارائه ماهی با کیفیت خوب و قیمت مناسب، افزایش رضایتمندی مصرف کنندگان را بسیار مهم اعلام کرد و اظهار داشت: این شرکت با تثبیت اجاره بهای غرفه ها ضمن جلب رضایت غرفه داران و کمک به رونق کسب و کار آنها، به تعدیل و یا ثبات قیمت ماهی و افزایش عرضه کمک کند.

عبدالنبی شرقی با بیان اینکه شرکت به دلیل حمایت از غرفه داران و کاهش واسطه گری مناقصه اجاره غرفه های بازار ماهی را لغو کرد افزود: امسال اجاره غرفه ها تا پایان مهر با نرخ سال 99 محاسبه شده و پس از آن نیز با مشورت کارشناسان قیمت جدید اجاره بها در جهت حمایت از غرفه داران تعیین می شود.

استفاده از ابزارهای تبلیغاتی با حمایت بخش خصوصی و برگزاری جلسه با صیادان و نمایندگان اداره شیلات کیش با هدف کاهش قیمت خرید ماهی برای غرفه داران از دیگر موارد مورد تاکید شرفی در این بازدید بود.

ایجاد سامانه جامع برگزاری مناقصات در شرکت عمران، آب و خدمات کیش

سرپرست مدیریت برنامه ریزی و توسعه شرکت عمران ، آب و خدمات ازایجاد سامانه جامع برگزاری مناقصات جزیره کیش با هدف تقویت سلامت اداری و شفاف سازی خبر داد.

محمد حسین آقایی با اشاره به اینکه در حال حاضر تمامی مراحل اصلی راه اندازی سامانه جامع برگزاری مزایدات در جزیره کیش انجام شده تا در روزهای آینده به بهره برداری برسد اظهار داشت :این اقدام با هدف ارتقا سلامت اداری و شفاف سازی گردش مالی و فعالیت های اقتصادی شرکت راه اندازی شده است.

وی افزود: این سامانه که بزودی آغاز بکار می کند امکان دسترسی فعالان اقتصادی را به اطلاعات مناقصات شرکت عمران ، آب و خدمات فراهم می کند و افراد می توانند براحتی از شرایط مناقصات مطلع شده و در صورت تمایل با وارد کردن اطلاعات خود در این مزایدات شرکت کنند.