فرمانده انتظامی هرمزگان:پلیس با ۱۲۴برنامه به استقبال هفته ناجا می رود

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: هفته ناجا با ۱۲۴برنامه و با شعار پلیس هوشمند امنیت پایدار از ۱۷ مهرماه در هرمزگان آغاز می شود.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم “غلامرضا جعفری” در نشست خبری افزود: امسال، هفته ناجا به دلیل تقارن با اربعین حسینی از ۱۳ مهرماه با گرفتن مجوز به ۱۷ مهر ماه تغییر پیدا کرد که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در ماه ربیع که ماه سرور و شادی است بخشی از مجاهدت‌های نیروی انتظامی تشریح شود.

وی ادامه داد : ترویج ارزش‌های اسلامی، فرهنگ ایثار و شهادت و تقدیر از خانواده‌های شهدا از جمله برنامه‌های این هفته است.

سردار جعفری برگزاری مراسم صبحگاه ، تکریم سربازان و افتتاح پلیس گمرک در شهرستان ها را بخشی دیگر از برنامه های هفته ناجا در هرمزگان اعلام کرد.

🔸کشف ۵۰تن مواد مخدر و ضربه نزدیک به ۶ هزار میلیارد ریالی به قاچاقچیان

سردار جعفری خاطرنشان کرد:در نیمه نخست امسال بیش از ۵۰ تن انواع مواد مخدر در استان کشف ۴۷ باند متلاشی، ۲۱ قبضه اسلحه از قاچاقچیان کشف شد.

وی اظهار کرد: در ۶ ماه اخیر ۵۹۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بنیان‌های مالی قاچاقچیان ضربه وارد شد حدود ۵۰۴ دستگاه خودرو از آن‌ها توقیف شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان هرمزگان گفت: از هفته ناجا سال گذشته تا امسال میزان کشفیات مجموعه فرماندهی استان هرمزگان ۹۱ تن و ۷۲۱ کیلوگرم ثبت شده است و بیش از هزار و ۲۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بنیان‌های مالی قاچاقیان ضربه وارد شده است.

سردار جعفری اضافه کرد : در شش ماه گذشته بیش از ۲۱ میلیارد تومان در حوزه سرقت و ۵۹ میلیارد و ۷۶۱ میلیون تومان در حوزه کلاه‌برداری توسط ناجا به مال‌باختگان بازگردانده شد.

🔸حل بیش از هشت هزار پرونده در پاسگاه به جای دادگاه

سردار جعفری خاطرنشان کرد: از ۱۱ هزار و ۲۴۵ پرونده‌ای که به کلانتری‌ها ارجاع شد،هشت هزار و ۷۹۷ پرونده از طریق مصالحه حل و فصل شده که نسبت به ۶ماه نخست سال گذشته رشد ۷۳ درصدی داشت.

🔸کمترین تلفات کرونا در بیمارستان ناجا

فرمانده نیروی انتظامی استان هرمزگان با اشاره به فعالیت بیمارستان خاتم الانبیای ناجا در بندرعباس اظهار داشت: کمترین تلفات کرونا در بیمارستان‌های ناجا ثبت شد و در دوران شیوع کرونا به ۳۷ هزار و ۵۹۹ نفر از بیماران کرونایی خدمات ارائه شد و هزار و ۲۸۲ نفر در بیمارستان ناجا تحت بستری و درمان قرار گرفتند.