استاندار هرمزگان: بساط مدیریت ناکارآمد در هرمزگان باید جمع شود

استاندار هرمزگان با بیان اینکه همه باید در راستای تحول استان کمک کنند، گفت: از پیشنهادات و نظرات فعالان بخش خصوصی برای ایجاد تحرک در فضای تولید و اشتغال، استقبال می کنیم.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از ایسنا، مهدی دوستی با بیان اینکه رونق تولید و اشتغال مهم ترین دغدغه دولت و مردم است، اظهار کرد: ظرفیت بالقوه فراوانی در خصوص ایجاد اشتغال در بخش خصوصی وجود دارد که باید با حذف فرآیندهای زائد و بروکراسی اداری غیر ضروری، زمینه تحول و نقش آفرینی مجدّانه و پرنشاط بخش خصوصی را در این حوزه فراهم کرد.

وی افزود: فرآیند تولید از ارائه ایده های نوین تا مرحله نهایی که بازاریابی و فروش محصول است باید تسهیل شود که در این میان نقش دولت برای ایجاد تحرک در موتور تولید و اشتغال بسیار حائز اهمیت است.

استاندار هرمزگان، ایجاد اعتماد در فضای کسب و کار را لازمه شرایط فعلی کشور دانست و گفت: باید فعالیت شبانه روزی و جهادی سرلوحه همه مدیران باشد و بساط مدیریت ناکارآمد در استان جمع شود.

دوستی، استفاده از ظرفیت شورای گفت‌وگو و مصوبات قانونی این شورا را متذکر شد و ضمن نکوهش نگاه جزیره ای در توسعه فضای کسب و کار، عنوان کرد: همه باید در راستای تحول استان کمک کنند و دستگاه ها و فعالان بخش خصوصی برای ایجاد تحرک در فضای تولید و اشتغال، پیشنهادهای خود را ارائه کنند.

به گزارش ایسنا، با توجه به نگاه ویژه استاندار هرمزگان به تحرک بخش تولید و رونق اشتغال، هفته آینده دو نشست تخصصی دیگر با اعضای پارلمان بخش خصوصی و بازرگانان استان هرمزگان برگزار خواهد شد.