«هما» رقیب «فلای دوبی» در مسیر بندرعباس – دوبی شد/ نرخ بلیت اما تغییر نکرد!

مسیر بندرعباس - دوبی که با نرخ بلیت ۸ میلیون تومان در انحصار هواپیمایی فلای دوبی بود، از ۱۱ آبان ماه شاهد از سرگیری پروازهای هما خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) از برقراری دو پرواز هفتگی از بندرعباس به دبی خبر داده است.

به گفته حسین جهانی مدیرکل روابط عمومی هما، این مسیر پروازی از ۱۱ آبان ماه سال جاری در روز‌های شنبه و سه شنبه هر هفته برقرار می‌شود.

این پرواز روز‌های شنبه در ساعت 17:10 فرودگاه بندرعباس را ترک می‌کند و ساعت ۲۱ از فرودگاه دبی به بندرعباس باز می‌گردد.

همچنین بنابر اعلام هما، پرواز‌های روز‌های سه‌شنبه در ساعت 15:45 دقیقه از فرودگاه بندرعباس به مقصد دبی انجام می‌شود و پرواز بازگشت این سفر در ساعت 18 و 25 دقیقه همان روز دبی را به مقصد بندرعباس ترک می‌کند.

جهانی مدیر روابط عمومی هما افزود: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از هواپیما‌های ATR 72-600 گسترش پرواز‌های منطقه‌ای را مورد توجه قرار داد و هم اکنون این هواپیما‌ها در جنوب کشور علاوه بر انجام پرواز‌های استانی، پرواز‌های منطقه‌ای را از بندر عباس به کشور‌های حاشیه خلیج فارس انجام می‌دهند.

به گزارش فارس، در ماه‌های اخیر انحصار پرواز در مسیر بندرعباس – دوبی که مسیری تجاری و پر تردد به شمار می‌رفت در اختیار شرکت هواپیمایی فلای دوبی بود که با نرخ بلیت سنگین 8 میلیون تومان (رفت و برگشت) عرضه می‌شد اما حالا با حضور هما در این مسیر به نظر می‌رسید که نرخ بلیت کاهش محسوسی داشته باشد اما پرس و جوی خبرنگار فارس در بندرعباس از نرخ بلیت این مسیر توسط هواپیمایی ایران ایر نیز حدود 7 میلیون و 900 هزار تومان است که متأسفانه در مقایسه با نرخ بلیت شرکت های هواپیمایی در مسیر تهران – دوبی که بیش از 6 برابر طول مسیر دوبی – بندرعباس است، نرخ بسیار بالایی به حساب می‌آید.