معاون امور عمرانی استانداری هرمزگان: صنایع غرب بندرعباس باید برای تکمیل بلوار ساحلی شرقی وارد میدان شوند

معاون امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: صنایع غرب بندرعباس باید برای تکمیل بلوار ساحلی شرقی وارد میدان شوند و طرح باید با بهره گیری از همه امکانات و حداکثر توان اجرایی ادامه پیدا کند.

به گزارش تیلا نیوز، رضا مدرس در جریان بازدید استاندار هرمزگان از بلوار ساحلی شرقی و محل جانمایی شهر جدید در شرق بندرعباس افزود: مرحله نخست و دوم بلوار اصلی ساحلی شرق بندرعباس به طول ۱۰کیلومتر در حال اجرا است.

وی بیان داشت: در مرحله نخست طرح ۱۰ عدد کالورت پیش بینی شده که از این تعداد ۶ عدد به طور کامل اجرا شده، ۲ کالورت در مرحله اجرای فنداسیون و ۲ عدد نیز در مرحله خاکبرداری است.

استاندار هرمزگان اظهارداشت: ۱۱ کالورت در مرحله دوم طرح درحال انجام است که ۹ عدد در مرحله اجرای دال است.

مدرس ادامه داد: همچنین جدول کشی ۸۰ درصد مسیر ۱۰ کیلومتری انجام و لاین بندی ها مشخص شده و در صورت تامین منابع مالی، هر ۲مرحله بلوار ساحلی شرقی تا پایان سال تکمیل می‌شود.

وی گفت: خط شرقی مسیر ۱۰ کیلومتری آنتنی (دانشگاه هرمزگان) که در ۲ لاین و به طول ۱۰کیلومتر در حال اجراست، به طور کامل آسفالت شده و اجرای آسفالت لاین غربی نیز به طول هفت کیلومتر به اتمام رسیده و سه کیلومتر باقی مانده تا ۲ ماه آینده آسفالت و به بهر برداری می رسد.

معاون امور عمرانی استاندار هرمزگان همچنین در جریان بازدید استاندار هرمزگان از محل جانمایی احداث شهر جدید در شرق بندرعباس گفت: احداث این شهرک توسط این معاونت نیز با جدیت پیگیری می شود.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، شهردار بندرعباس و مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان از بلوار ساحلی شرق بندرعباس بازدید کرد.