رییس مجمع نمایندگان استان هرمزگان: با تمام توان از مطالبات به حق مردم و فرهنگیان استان دفاع خواهم کرد

رییس مجمع نمایندگان استان هرمزگان گفت: طرح رتبه بندی را جهت رفع مشکلات معیشتی و اجتماعی فرهنگیان با جدیت در مجلس دنبال خواهیم کرد و با تمام توان از مطالبات به حق مردم و فرهنگیان استان دفاع خواهم کرد و تعارفی با کسی نداریم.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، احمد مرادی در دیدار با با اعضای جمعیت اسلامی فرهنگیان هرمزگان اظهار کرد: ‌مجاز نیستیم از فرهنگیان در انتخابات استفاده ابزاری کنیم.

وی افزود: طرح رتبه بندی را جهت رفع مشکلات معیشتی و اجتماعی فرهنگیان با جدیت در مجلس دنبال خواهیم کرد و با تمام توان از مطالبات به حق مردم و فرهنگیان استان دفاع خواهم کرد و تعارفی با کسی نداریم.

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: هنرستانهای خاص متناسب با ظرفیت صنایع استان در حوزه دریایی، نفت، پتروشیمی و … باید الزاما در استان تاسیس و راه اندازی گردد تا نیروی کار و تکنسین ماهر و متخصص آموزش داده شود.

نماینده بندرعباس افزود: از همه نیروهایی که دارای طرح و برنامه باشند و بتوانند در بخش های مختلف استان خدمت کنند و موجبات حرکت و پیشرفت استان را فراهم کنند حتما حمایت خواهیم کرد.

احمد مرادی همچنین گفت: تاسیس صندوق حمایت صنایع و مناطق ویژه اقتصادی از آموزش و پرورش و مدارس استان ضروری است.

وی تصریح کرد: برای مطالبه گری نباید دلسرد شد بلکه با پشتکار و بطور مستمر مسائل را می‌بایست دنبال کرد و فرهنگیان استان باید در رابطه با بخش‌های مختلف استان و حتی طرح ها و لوایحی که در مجلس مطرح میشود اظهارنظر کنند.