رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس: نیاز به حضور افرادی چون غلامرضا صنعتگر برای رشد موسیقی هرمزگان داریم

در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا از غلامرضا صنعتگر هنرمند مطرح استان و کشور تقدیر و تشکر به عمل آمد.

فاطمه جراره، رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در این جلسه ضمن عرض تسلیت درگذشت هنرمند استان پویا پاسلار به جامعه هنری استان، اظهار کرد: از آقای صنعتگر به واسطه تولیدات ارزشی و حماسی که داشتند تشکر و قدردانی می‌کنم و درخواست دارم همچنان با کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا تعامل و همکاری لازم را داشته باشد.

وی افزود: بسیاری از جوانان شهر بندرعباس علاقه‌مند به شروع فعالیت‌های هنری و موسیقی هستند که غلامرضا صنعتگر می تواند راهنمای خوبی برای آنها باشد.

جراره بیان کرد: از آقای صنعتگر درخواست می‌کنم برای روز ملی بندرعباس یک نماهنگ آماده و در آن روز ارائه دهند تا به معرفی بیشتر شهر بندرعباس کمک کند.

حسن سالاری رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا نیز در ادامه ضمن عرض تسلیت درگذشت هنرمند مطرح استان پویا پاسلار، عنوان کرد: غلامرضا صنعتگر سرمایه ملی هرمزگان و کشور است و باید از تجربیات این هنرمند بزرگ خطه جنوب در راستای خدمت به مردم در عرصه فرهنگ و هنر استفاده بهینه را برد.

وی اضافه کرد: می توان از ظرفیت بسیار بالای آقای صنعتگر برای ترویج فرهنگ و هنر و باتوجه به اینکه استعدادهای خوب و درخشانی در زمینه هنر و موسیقی در استان و شهر بندرعباس وجود دارد، برای آموزش علاقه مندان از تجربیات این هنرمند مطرح استان و کشور استفاده کرد.

در پایان سایر اعضا نیز ضمن تشکر و قدردانی از تولیدات ارزشی و حماسی غلامرضا صنعتگر خواستار همکاری بیشتر وی با کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا شدند.