فرماندار حاجی‌آباد:

آبرسانی به روستاهای حاجی‌آباد با جدیت پیگیری می‌شود

فرماندار حاجی‌آباد گفت: علی‌رغم تنش‌های آبی هدف ما این است که تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار دارای شبکه آبرسانی باشند و در این راستا پروژه‌هایی در حال اجرا است.

به گزارش تیلا نیوز، علی خرم نسب ساعتی پیش با اشاره به وضعیت منابع آبی در حاجی آباد گفت: شهرستان کم بارشی بودیم و میزان بارش‌ها نود میلی‌متر بود.

وی ادامه داد: با توجه به میزان بارش‌ها شاهد خشک‌سالی مستمر و کاهش سفره‌های آب‌های زیرزمینی هستیم، با همه این‌ها سعی شده آبرسانی به مناطق روستایی تداوم داشته باشد.

فرماندار حاجی آباد با بیان اینکه تلاش برای آبرسانی به روستاها با جدیت پیگیری می‌شود، گفت: در حال حاضر در کوه‌شاه پروژه آبرسانی حسن آباد درحال اجرا است که با تکمیل آن روستاهای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان از آب پایدار بهره‌مند می‌شوند.

نماینده عالی دولت در شهرستان حاجی آباد اظهار کرد: تنش آبی با کاهش سفره‌های آب‌های زیرزمینی ادامه دارد، به‌عنوان مثال چاه آب سیروئیه خشک شد و مجبور به حفر چاه جدید هستیم.

وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم تنش‌های آبی آبفا حداکثر تلاش را دارد و در سفر دوم دولت هم برای آبرسانی به تعدادی از روستاها از خط انتقال خلیج‌فارس مطرح شد.