استارت فوق العاده ستاره جوان ایرانی در لیگ ستارگان قطر

محمدامین حزباوی در نخستین بازی خود در لیگ ستارگان قطر موفق شد گلزنی کند.

ایرنا: محمدامین حزباوی مدافع ۲۰ سال و کاپیتان تیم امید ایران بعد از درخشش در فولاد خوزستان مورد توجه باشگاه السد قطر قرار گرفت و با قراردادی ۵ ساله راهی این تیم شد تا جدیدترین لژیونر فوتبال ایران باشد.

حزباوی که در هفته نخست مسابقات لیگ ستارگان قطر روی نیمکت قرار داشت شب گذشته در چارچوب هفته دوم این رقابت ها برابر الاهلی از ابتدا در ترکیب السد قرار گرفت. پیش از این حزباوی در بازی دوستانه برابر راجاکازابلانکا مراکش و الشرطه در چارچوب مسابقات جام باشگاه های عرب به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد و در سومین حضور خود با لباس السد از ابتدا در ترکیب این تیم قرار گرفت.

این مدافع جوان ایرانی در دقیقه ۷ بازی خیلی زود جواب اعتماد برونو پین هیرو سرمربی پرتغالی السد را داد و روی ارسال تماشایی اکرم عفیف ستاره تیم ملی قطر موفق شد گل نخست بازی را به ثمر برساند. این ستاره ایرانی که با درخشش در فولاد در لیگ قهرمانان آسیا مورد توجه قطری ها قرار گرفته بود بعد از گل خود خوشحالی خود را با عفیف تقسیم کرد تا نشان دهد این بازیکن جوان رابطه خوبی با هم تیمی ای خود دارد.

این بازی در حالی در پایان با نتیجه ۴ بر ۲ به سد السد به پایان رسید که حزباوی در دقیقه ۶۵ بازی از زمین خارج شد و جایی خود را به احمد سهیل داد. حزباوی که فصل پیش ۳ بار موفق شد با لباس فولاد خوزستان گلزنی کند در این فصل کار خود با لباس السد را با گلزنی آغاز کرد تا این موضوع نود بخش روزهای خوبی برای این بازیکن جوان و ملی پوش باشد.

السد در پایان هفته دوم با ۶ امتیاز در صدرجدول لیگ ستارگان قطر قرار دارد و به نظر می رسد رقابت قهرمانی این فصل نیز بین این تیم و الدحیل باشد.