ایرلاین های لغو مجوز شده، مبالغ بلیت را به مسافران بازگردانند

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: تمامی ایرلاین هایی که مجوز پروازی آنها به علت گران فروشی لغو شده باید مبالغ بلیت را کامل به مسافران بازگردانند.

باشگاه خبرنگاران جوان: جعفر یازرلو گفت: با توجه به لغو مجوز پرواز ۱۰ شرکت هواپیمایی به علت تخلف گران فروشی و فروش چارتری، تمامی شرکت های هواپیمایی موظف هستند مبلغ بلیت پرواز کنسل شده را به صورت کامل به مسافران بازگردانند.

به گفته سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، تمامی شرکت های هواپیمایی که پرواز آنها لغو شده باید مبلغ بلیت را به صورت اتومات به شماره حسابی که از طریق آن پول به حساب ایرلاین ها واریز شده بازگردانند.

او می گوید: مسافران این پروازها در صورتی که شرکت هواپیمایی این موضوع را رعایت نکنند شکایت خود را در سایت سازمان هواپیمایی کشور بارگذاری کنند.

یازرلو بیان کرد: به مسافران همواره توصیه می شود به هیچ عنوان اقدام به خرید فروش بلیت به صورت چارتری در مسیرهای تهران- مشهد، تهران- اصفهان، تهران- شیراز، تهران- اهواز، تهران- بندرعباس و تهران- تبریز نکنند .

او بیان کرد: سازمان هواپیمایی همچنان در صورت مشاهده فروش بلیت چارتری توسط شرکت های هواپیمایی در این مسیرها برخورد و مجوز پروازی آنها را تعلیق خواهد کرد بنابراین مسافران حتما از سایت های معتبر اقدام به خرید بلیت به صورت سیستمی کنند.