« بهرام پوراشرف» فعالیت خود را در مجمع خیرین هرمزگان آغاز کرد

مدیرعامل مجمع خیرین هرمزگان گفت: این مجمع که تلاش دارد در همه زمینه‌ها به مردم خدمات رسانی داشته باشد در دوره جدید فعال‌تر عمل خواهد کرد.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از ایرنا، بهرام پور اشرف افزود: تلاش داریم در این دوره خدمت دهی بیشتری به محرومان داشته باشیم و نقش موثرتری در کاهش محرومیت ایفا کنیم.

وی ادامه داد: بسیاری از افراد دارای تخصص در زمینه های مختلف مثل پزشکی، لوله‌کشی و بنایی می‌توانند زمان خاصی را به کارهای خیرخواهانه اختصاص دهند.

این مسوول، یکی از شاخه های فعالیت این مجمع را کمک رسانی در حوادثی مانند سیل و زلزله عنوان کرد.

مدیرعامل مجمع خیرین هرمزگان با بیان اینکه به تازگی این مسوولیت را بر عهده گرفته است، اضافه کرد: درحال جمع بندی برنامه های مجمع برای این دوره هستیم.

در حکم انتصاب بهرام پوراشرف که توسط رئیس هیات مدیره مجمع خیرین کشور صادر شده، آمده است: امید است مطابق با بندهای ۳۱ تا ۲۳ اساسنامه در خصوص شرح وظایف و ماموریت های مدیر عامل، همچنین انجام امور محوله با رعایت دستورالعمل‌های نمایندگی استانی مجمع خیرین کشور، در ترویج و توسعه فرهنگ ارزشمند عمل خیر اقدام شود.

توسعه فعالیت های مجمع در سطح شهرستان‌ها، دخالت نکردن مستقیم در امور اجرایی و همچنین بهره‌گیری از حمایت و پشتیبانی هلال احمر استان هرمزگان در اولویت فعالیت های اعضای هیات مدیره جدید خواهد بود.

پوراشرف در کارنامه خود مدیریت آموزش و پرورش قشم و فرمانداری حاجی آباد را دارد.