تعیین تکلیف پرونده ماشین آلات وارداتی راه‌سازی در بندر شهید رجایی بندرعباس

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: پرونده ماشین آلات وارداتی معطله در بندر و گمرک شهید رجایی بندرعباس بزودی تعیین تکلیف می‌شود.

🔺 عکس آرشیوی 

به گزارش تیلا نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ مجتبی قهرمانی در نشست خبری افزود: هزار و ۶۲ دستگاه ماشن الات راهسازی به ارزش حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان از حدود یکسال پیش تاکنون بلاتکلیف مانده است که زمینه برگزاری مزایده برای فروش آنان در چند روز آینده اجرایی می‌شود.

وی گفت: این ماشین الات را بخش خصوصی وارد کرده، اما برای ترخیص آن اقدام به موقع صورت نگرفته است.

حجه الاسلام والمسلمین محسنی اژه ایی رئیس قوه قضاییه سیزدهم اردیبهشت به هرمزگان سفر کرد و پس از بازدید از این ماشین الات وارداتی به رئیس کل دادگستری هرمزگان برای تعیین تکلیف آنها تفویض اختیار کرد.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان در جمع خبرنگاران گفت: بهره گیری از این تفویض اختیار، ترخیص و تعیین تکلیف کالا‌های معطله را سرعت می‌دهد و هماهنگی‌ها و استعلام‌هایی که برای ترخیص سریع کالا‌های وارداتی و یا صادراتی نیاز است از این پس با دستور قضایی در استان امکان پذیر است.

خبرنگاران شرکت کننده در این نشست از نمایشگاه دستاورد‌های دادگستری هرمزگان هم بازدید کردند.
در ۲۶ غرفه این نمایشگاه اداره‌ها و سازمان‌های وابسته به دستگاه قضا آخرین دستاورد‌های خود را در محل دادگستری هرمزگان در بندرعباس به نمایش گذاشته اند.