توسعه‌ ایده‌های حوزه کشاورزی و میگو در رویدادی فناورانه/ طرح ملی محور امید، از کسب و کارهای فناورانه استان هرمزگان حمایت می‌کند

نخستین رویداد ملی توسعه فناوری و نوآوری امید استان هرمزگان با هدف حمایت و افزایش سرمایه‌گذاری‌ها برای توسعه کسب‌وکارهای حوزه کشاورزی و میگو، سوم اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش تیلا نیوز، این رویداد فرصتی برای فناوران و صاحبان ایده‌هایی است که می‌توانند به چالش‌ها و نیازهای پیش روی کسب‌وکارهای استانی پاسخ دهند و صنایع کاربردی و ثروت‌آفرین استان هرمزگان را توسعه دهند.

طرح ملی محور امید، از کسب و کارهای حل مسائل فناورانه استان هرمزگان، حمایت می‌کند و در تلاش است تا با توجه به اقلیم استان هرمزگان موجب قدرت آفرینی و ثروت آفرینی در اقتصاد این استان شود.

به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی معاونت علمی ریاست‌جمهوری، از این رو فعالان حوزه کشاورزی و میگو می‌توانند از این حمایت‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها برای توسعه کسب‌وکار خود در مناطق مورد هدف در استان هرمزگان استفاده کنند.

“آشنایی با نیازهای فناورانه حوزه زنجیره میگو و کشاورزی”، “حمایت برای توسعه بازار محصولات دانش‌بنیان و فناور”، “جذب سرمایه و تسهیلات مالی برای توسعه مناطق محروم” و “کمک در راستای رسوخ فناوری در مناطق کم‌برخوردار” از محورهای این رویداد به شمار می‌روند.