ثبت پنج میلیون و ۵۹۱ هزار تردد وسایل نقلیه در جاده‌های ایلام

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ایلام گفت: پنج میلیون و ۵۹۱ هزار و ۳۷۷ تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان ایلام از اول ماه صفر تاکنون ثبت شده است.

عکس آرشیوی است

به گزارش تیلا نیوز به نقل از مهر، سیدزاهدین چشمه خاور اظهار کرد: در ۲۰ روزه ماه صفر تردد بالغ بر پنج میلیون و ۵۹۱ هزار و ۳۷۷ تردد وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی استان ایلام ثبت شده که در هم سنجی با مدت مشابه سال گذشته هشت درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: طی این بازه زمانی ورودی وسایل نقلیه به استان ۵۱۶ هزار و ۶۴۰ دستگاه خودرو و خروجی ۴۶۰ هزار و ۵۴۵ دستگاه بوده است.

چشمه خاور با اشاره به اینکه در این مدت پرتردد ترین محور سرابله به ایلام و ایلام – صالح اباد بوده است، عنوان کرد: هم اکنون ۳۶ دستگاه دوربین ثبت تخلف، ۴۸ دوربین نظارتی تصویری و ۶۴ دستگاه تردد شمار در سطح راه‌های استان فعال هستند.

وی بیان کرد: مردم می‌توانند برای ارتباط با ما و اعلام هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت با شماره تلفن ۱۴۱ در هر ساعت از شبانه روز تماس حاصل نموده و موارد مورد نظر خود را با کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در میان بگذارند.