مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان خبر داد؛

راه اندازی نخستین مرکز تجمیعی واکسیناسیون ویژه فرهنگیان در استان هرمزگان

نخستین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا ویژه فرهنگیان استان، پنجشنبه هفتم مردادماه و همزمان با عید سعید غدیرخم آغاز بکار خواهد کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار تیلا نیوز اظهار داشت: در راستای ارتقاء سلامت فرهنگیان و بستر سازی برای شروع سال تحصیلی جدید، نخستین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا ویژه فرهنگیان استان هرمزگان روز پنجشنبه هفتم مردادماه همزمان با عید سعید غدیرخم آغاز به کار خواهد کرد.

ایرج بیت اللهی در پاسخ به این پرسش که طرح واکسیناسیون شامل کدام دسته از نیروهای آموزش و پرورش خواهد بود، گفت: در آغاز این طرح، تمامی نیروهای رسمی و آزاد شاغل در مدارس غیر دولتی و نیروهای حق التدریس بر اساس سن به مراکز واکسیناسیون فرهنگیان فراخوان می شوند.

به گفته وی، جهت جلوگیری از هر گونه تجمع و ایجاد نظم و صیانت از سلامت همکاران فرهنگی، افراد باید بر اساس نوبتی که از طریق پیامک به آنها ارسال می شود، در محل واکسیناسیون حضور یابند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در خصوص آغاز بکار اولین مرکز تجمیعی واکسیناسیون‌ ویژه فرهنگیان استان افزود: به همین منظور سالن آموزشگاه شهدای صنعت نفت بندرعباس توسط آموزش و پرورش تجهیز و به عنوان نخستین مرکز واکسیناسیون ویژه فرهنگیان، آماده ارائه خدمات به همکاران خواهد بود.

بیت اللهی ادامه داد: واکسن بصورت روزانه توسط مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس بر اساس نوبت های اعلام شده در اختیار این مرکز قرار می گیرد و همه عوامل اجرایی در این مرکز از نیروهای رسمی آموزش و پرورش هستند که با حمایت فنی مرکز بهداشت بندرعباس در دو نوبت صبح و عصر فعالیت خواهند کرد.

وی در پایان اضافه کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده مراکز تجمیعی در دیگر شهرستان های استان نیز بدنبال آن راه اندازی و ان شاالله تا ۲۵ مرداد ماه همه فرهنگیان استان مرحله نخست واکسن خود را دریافت خواهند کرد.