مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار متخصصین استان خبرداد؛

راه اندازی ۱۲ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در هرمزگان

مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار متخصصین استان هرمزگان گفت: در گام پنجم طرح شهید سلیمانی، تاکنون ۱۲ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در هرمزگان راه اندازی شده است.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ جعفر اسلامی صبح امروز (۸ شهریورماه) با بیان اینکه در گام پنجم طرح شهید سلیمانی، تاکنون ۱۲ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در هرمزگان راه اندازی شده است، افزود: ۶ مرکز در بندرعباس و ۶ مرکز در شهرستان‌های میناب، رودان، سیریک، بشاگرد، بندرلنگه، بستک و جاسک دایر است.

وی با اشاره به اینکه نیمی از مراکز واکسیناسیون در هرمزگان با همکاری و پشتیبانی کامل بسیج ایجاد شده است و تاکنون بیش از ۱۲۸ هزار نفر در این مراکز واکسینه شده اند، تصریح کرد: بیش از ۳ هزار نفر از بسیج جامعه پزشکی، اقشار بسیج و اعضای قرارگاه تحول محلات در اجرای طرح شهید سلیمانی در هرمزگان همکاری دارند.

اسلامی با بیان اینکه از ابتدای طرح شهید سلیمانی از پارسال تاکنون حدود ۵۰۰ هزار بسته غذایی بین خانواده‌های نیازمند به ارزش ۲۴۷ میلیارد تومان توزیع شده است، خاطرنشان کرد: در هفته آینده نیز ۳۰ هزار بسته غذایی بین خانواده‌های نیازمند در محله‌های بندرعباس توزیع می‌شود.

مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار متخصصین استان هرمزگان در پایان عنوان کرد: در اجرای پویش همدلی همچنین ۶۷۵ سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا شده است و دو کارگاه تولید ماسک و لباس در محلات راه اندازی شده است.