رتبه‌بندی معلمان و صدور احکام جدید از هفته آینده آغاز می‌شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: رتبه بندی معلمان و موضوع صدور احکام جدید مبتنی بر نتایج اعتراضات از هفته آینده آغاز می‌شود و کسانی که اعتراض شان وارد شده است، رتبه‌شان ارتقاء می‌یابد و رتبه جدید می‌گیرند.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از موج، وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیات دولت با بیان اینکه سالیانه ۱۵۵ میلیون جلد کتاب درسی چاپ می‌کنیم، گفت: برای اولین بار در دولت سیزدهم تلاش شده تا تمامی کاغذ مورد نیاز کتاب‌های درسی در داخل تامین شود.

رضامراد صحرایی گفت: در کشور ۷۰ هزار تن کاغذ مصرف می‌شود، که ۵۰ هزار تن آن را آموزش و پرورش مصرف می‌کند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دو روز قبل درخصوص کاغذ تصویب شد که از کاغذ داخلی مصرف کنیم، اظهار داشت: برای اولین بار است که در این دولت تمام کاغذمان را از داخل تامین کنیم و امید است بتوانیم این مسیر را ادامه دهیم. این کار بزرگی است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: رتبه بندی معلمان و موضوع صدور احکام جدید مبتنی بر نتایج اعتراضات از هفته آینده آغاز می‌شود.

صحرایی درباره شهریه مدارس نیز توضیح داد: شهریه مدارس روی سایت سازمان مدارس غیردولتی قرار گرفته است و اگر مدرسه ای بیش از مقدار شهریه دریافت می کند، اولیا می توانند شکایت خود را اعلام کنند تا پیگیری شود.

وی ادامه داد: چند مرکز در دولت قبل مجوز داشتند که با دلار شهریه بگیرند اینها مدارس تطبیقی هستند و دانش‌آموزان آنها هم خارجی هستند این موضوع تسری داده شده که کار غیرقانونی بوده است و ما هم به‌طور جد دنبال آن هستیم که این را برگردانیم و اگر تخلف کرده باشند حتما پلمپ می‌کنیم.