جام ملت‌های آسیا؛

رضاییان: خوشبختانه در روز بدمان، کلین‌شیت کردیم/ نباید به رقیب اعتمادبه‌نفس بدهیم

مدافع تیم ملی ایران گفت:‌ خوشبختانه در روز بدمان توانستیم کلین‌شیت کنیم و این نشان‌دهنده کار قوی تیمی است و در آخر هم توانستیم به ۳ امتیاز مهم این بازی دست یابیم.

ایرنا: رامین رضاییان پس از پیروزی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ اظهار داشت: از نظر خودم نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان به خوبی استفاده کنیم. متاسفانه خودم چند موقعیت را از دست دادم و قطعا اگر از چنین موقعیت‌ها به خوبی استفاده نکنیم، تیم مقابل اعتماد به نفس می‌گیرد و می‌تواند ما را به چالش بکشاند.

وی افزود:‌ از فرصت‌های که داشتیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری را بسازیم اما خوشبختانه در روز بدمان توانستیم کلین‌شیت کنیم و این نشان دهنده کار قوی تیمی است و در آخر هم خوشبختانه توانستیم به ۳ امتیاز مهم دست یابیم.

رضاییان ادامه داد: هر بازیکنی اشتباهی را انجام دهد ولی هیچ چیزی از ارزش‌های بازیکنان کم نمی‌شود. در حال‌ حاضر هم همه دنیا ایران را مدعی قهرمانی می‌دانند. مطمئنا دیدار بعدی یک بازی خوب را انجام می‌دهیم. درست نیست که از حالا درباره نیمه نهایی و فینال صحبت کنیم.

تیم ملی کشورمان که با این پیروزی صعود خود به یک‌هشتم را قطعی کرد، در آخرین دیدار دور گروهی از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه سوم بهمن به مصاف امارات می‌رود.