رونمایی از سند هویتی «زنده یاد سیدعلی علوی» در هفته ثبت احوال

به مناسبت روز ملی ثبت احوال و با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار هرمزگان از سند هویتی گنجینه اسناد هرمزگان مربوط به مرحوم سید علی علوی رونمایی شد.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از مهر، سید علی علوی، یکی از فعالین با سابقه طولانی در عرصه رسانه هرمزگان و متولد شهریور ۱۳۵۶ در شهرستان رودان بود که می توان در فعالیت‌های وی به سردبیری ندای جوان، سفیر جنوب، ارمغان بندر، عضو چهار دوره هیات مدیره خانه مطبوعات هرمزگان، مدیرعامل ۲ دوره خانه مطبوعات هرمزگان و عضو هیات موسس و هیات مدیره خانه مطبوعات ایران، اشاره کرد.

مرحوم علوی مدیریت روابط عمومی منطقه آزاد قشم و ریاست خانه مطبوعاتی قشم را نیز در کارنامه خود دارد؛ وی همچنین کسوت معلمی هم داشت و درس ادبیات را در مدارس متوسطه دوم بندرعباس تدریس می‌کرد، وی در میان اصحاب رسانه استان هرمزگان به مردی با اخلاق و سرشار از ایده و خلاقیت مشهور بود. سید علی علوی در شامگاه ۲۱ آبان ماه ۱۴۰۰در پی ایست قلبی به بیمارستان رودان دعوت حق را لبیک گفت.

سازمان ثبت احوال استان هرمزگان تاکنون توفیق این را داشته که در کنار وظایف اداری و اجرایی چند اقدام فرهنگی را نیز انجام بدهد که رونمایی از اسناد هویتی شهدا، بزرگان و مفاخر استان از این افتخارات است.