ساحلی قهرمانی زیر ۲۱ سال آسیا؛ صعود تیم‌های ملی والیبال ایران به مرحله حذفی

تیم ملی ساحلی یک ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال آسیا نماینده استرالیا را شکست داد و به عنوان سرگروه راهی مرحله حذفی شد. تیم ایران دو هم با یک پیروزی به مرحله بعد راه یافت.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، پنجمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۲۱ سال آسیا از پنج‌شنبه ۲۲ تیر در هشت گروه مقدماتی (شش گروه سه تیمی و دو گروه دو تیمی) در شهر روی‌ات تایلند آغاز شد.

تیم یک ایران (مهدی علیزاده – امیررضا زمانی) که در گروه E با تیم‌های استرالیا دو و سنگاپور دو همگروه بود با شکست حریفان به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شد.

این تیم در دومین مسابقه خود با نتیجه مشابه ۲۱ بر ۱۵ در هر دو ست نماینده استرالیا را شکست داد تا با دو پیروزی صدرنشین گروه خود شود.

تیم دوم ایران (علی قربان‌پسندی – حبیب ناصری) هم که در گروه A مقدماتی قرار داشت، پس از شکست نماینده ژاپن در مسابقه نخست، در دومین دیدار خود به مصاف تایلند یک رفت و دو بر یک نتیجه را واگذار کرد.

ملی پوشان ساحلی کشورمان در دست نخست ۲۱ بر ۱۹ به پیروزی رسیدند، اما در دست‌های دوم و سوم با امتیاز‌های ۲۱ بر ۱۵ و ۱۵ بر ۱۱ مغلوب حریف شدند تا با یک پیروزی به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی راه یابند.

پرویز فرخی به عنوان سرمربی تیم‌های ملی ساحلی زیر ۲۱ سال کشورمان را در این مسابقات همراهی می‌کنند.

همچنین نادر انصاری داور بین‌المللی بازنشسته والیبال ساحلی ایران به عنوان ناظر داوری در این مسابقات حضور دارد.

برنامه مسابقات تیم‌های ایران در مرحله حذفی امروز (جمعه ۲۳ تیر) به شرح زیر است:

ایران یک – ویتنام یک ساعت ۱۱:۳۰

هنگ کنگ یک – ایران دو ساعت