ساعت بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران تغییر کرد

با اعلام AFC ساعت دیدار‌های تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم‌های کره جنوبی و لبنان در انتخابی جام جهانی یک بار دیگر تغییر کرد.

تیم ملی فوتبال ایران در ادامه بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر طی روز‌های ۴ و ۹ فروردین به ترتیب مقابل کره جنوبی و لبنان به میدان خواهد رفت.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پیش از این طبق برنامه منتشر شده تیم ملی ایران قرار بود از ساعت ۱۵:۳۰ (به وقت ایران) به مصاف کره جنوبی برود و ساعت ۱۶ نیز با لبنان بازی کند، اما سایت AFC روز ۲۰ اسفند برنامه‌های خود را به روز رسانی کرد و ساعت این ۲ دیدار را تغییر داد.

در تاریخ ۲۰ اسفند سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد ایران با کره جنوبی ساعت ۱۴:۳۰ چهارم فروردین در ورزشگاه جام جهانی سئول بازی خواهد کرد و ساعت ۱۵ نهم فروردین در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس، میزبان تیم ملی لبنان خواهد بود.

اما امروز (سه شنبه)، این برنامه بار دیگر دستخوش تغییر شد و طبق برنامه تیم ملی کشورمان با کره جنوبی ساعت ۱۵:۳۰ چهارم فروردین و با لبنان ساعت ۱۶ نهم فروردین بازی خواهد کرد.

تیم ملی فوتبال کشورمان با ۲۲ امتیاز از ۸ بازی صدرنشین گروه A است. کره جنوبی با ۲۰ امتیاز در تبه دوم این گروه و لبنان با ۶ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارند.