شمار بستری‌ شدگان بیماران کرونا در هرمزگان به ۱۰۰۰ نفر رسید

شمار بستری‌ شدگان بیماری کرونا در هرمزگان به ۹۸۰ نفر رسیده است که ۱۰۹ نفر از آنان در بخش آی‌سی‌یو بستری و تحت مراقبت بوده که تعداد ۲۱ نفر از آنان بدحال هستند.

به گزارش تیلا نیوز، دکتر فاطمه نوروزیان در گفتگو با رسانه‌ های خبری گفت: در روز سوم مردادماه متأسفانه ۸ نفر فوتی بر اثر بیماری کرونا داشته‌ایم که شامل ۶ مرد و ۲زن ۳۰ تا ۹۹ ساله در بندرعباس (۴نفر)، بندرخمیر (۲نفر)، میناب و رودان بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: شمار بستری‌ شدگان بیماری کرونا در هرمزگان به ۹۸۰ نفر رسیده است که ۱۰۹ نفر از آنان در بخش آی‌سی‌یو بستری و تحت مراقبت بوده که تعداد ۲۱ نفر از آنان بدحال هستند.

نوروزیان با بیان این که در شبانه روز اخیر ۱۰ هزار و ۱۴۵ دوز واکسن کرونا تزریق شده است، تصریح کرد: تاکنون ۲۳۰ هزار و ۹۵۱ دوز واکسن کرونا در استان هرمزگان تزریق، انجام شده است.

وی با اشاره به تلاش نیروهای بهداشت و درمان برای سرعت بخشی به روند واکسیناسیون کرونا در هرمزگان، افزود: از امروز امکان ثبت نام برای افراد ۴۸ سال به بالا در استان فراهم شده و افرادی که در این سن قرار دارند برای ثبت نام به پرونده الکترونیک سلامت مراجعه کنند