معاون وزیر آموزش و پرورش:

شهریه مدارس غیردولتی متناسب با امکانات تعیین می‌شود/پیش ثبت‌نام براساس مبلغ پارسال

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: شهریه هر مدرسه متناسب با امکانات و عملکرد مدرسه و با درنظر گرفتن شهریه سال گذشته متفاوت است و به محض تکمیل بارگذاری اطلاعات از سوی مدارس، سقف شهریه تعیین می‌شود.

🔺 عکس آرشیوی است

ایرنا: احمد محمودزاده روز دوشنبه درباره ابلاغ بخشنامه شهریه مدارس غیردولتی اظهار داشت: بخشنامه شهریه مدارس و مراکز غیردولتی روز گذشته به استان‌ها ابلاغ شد و امسال براساس مواد ۱۵ و ۱۶ قانون تأسیس مدارس و مراکز غیردولتی، موارد جدیدی در تعیین شهریه مدنظر است.

وی افزود: مناطق آموزش و پرورش باید از نزدیک مدارس غیردولتی را رصد کنند و قابلیت‌ها و امکانات آنها را مطابق با هفت مورد تعیین شده در الگوی شهریه سنجیده و پس از آن شهریه مدرسه را تایید کنند.

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی گفت: به تدریج شهریه مدارس غیردولتی بر روی سامانه مشارکت‌ها قرار می‌گیرد و خانواده‌ها می‌توانند از میزان شهریه مدارس مطلع شوند.

محمودزاده ادامه داد: پیش ثبت‌نام مدارس غیردولتی براساس شهریه سال گذشته است و اگر خانواده‌ها به هر دلیلی از ثبت‌نام قطعی منصرف شدند، مبلغ پیش ثبت‌نام باید به طور کامل به آنها پرداخت شود.