شیلات هرمزگان: طرح‌های غیر فعال و راکد پرورش میگو فسخ قرار داد می‌شوند

مدیرکل شیلات هرمزگان از برگزاری جلسه بررسی مسائل و مشکلات و آخرین وضعیت طرح‌های پرورش میگوی در حال احداث هرمزگان خبر داد.

به گزارش تیلا نیوز، مدیرکل شیلات هرمزگان ضمن قدردانی از حضور سرمایه‌گذاران در جلسه و تعامل موجود در توسعه پرورش میگو هرمزگان، گفت: حدود ۱۵ هزار هکتار از اراضی پرورش میگو در استان در حال احداث است که حدود ۶۵۰۰ هکتار آن تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

مسعود بارانی با تأکید بر برگزاری این جلسات به صورت ماهیانه، مستمر و با حضور همه اعضا، افزود: پیگیری تصمیمات، ظرفیت‌ها و پروژه‌های معطل مانده شیلات استان به صورت مستمر تا به ثمر نشستن آن‌ها، در دستور کار شیلات هرمزگان قرار دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین مقرر شد هیئت نظارت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان از تمام طرح‌های پرورش میگوی در حال احداث بازدید و پیشرفت کارها به صورت مستمر رصد و طرح‌های غیر فعال و راکد طبق قوانین و مقررات فسخ قراداد و خلع ید شوند.

مدیرکل شیلات هرمزگان، عنوان کرد: آبزی پروری و به ویژه پرورش میگو ظرفیتی مهم برای استان هرمزگان در مسیر رونق اقتصادی، توسعه و اشتغال پایدار است و امیدواریم با پیگیری، تعامل و حمایت سازمان شیلات ایران، استانداری هرمزگان و همت شیلات استان، شاهد تحقق برنامه های توسعه شیلات استان باشیم.