ضرب الاجل دستگاه قضایی برای حل مشکل ترافیک در ایست بازرسی کنجی بندرخمیر

رئیس کل دادگستری هرمزگان از تعیین ضرب الاجل ۱۰ روزه برای حل مشکل ترافیک سنگین در ایست و بازرسی کنجی شهرستان بندرخمیر خبر داد.

🔺 عکس تزئینی است 

به گزارش تیلا نیوز، مجتبی قهرمانی با اشاره به ترافیک سنگین روز ۲۴ فروردین در محل ایستگاه بازرسی کنجی در محور مواصلاتی لار – بندرخمیر، دستورات ویژه‌ای را به منظور رفع مشکل ترافیک در محدوده این ایستگاه و تسهیل تردد خودروهای عبوری صادر کرد.

وی ضمن اعطاء مأموریت به رئیس حوزه قضایی بندرخمیر از تعیین ضرب الاجل ۱۰ روزه دستگاه قضایی برای بهره‌برداری از لاین‌های دوم و سوم خروجی ایستگاه بازرسی کنجی شهرستان بندرخمیر خبر داد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در این خصوص بیان کرد: با توجه به اینکه ترافیک سنگین در منطقه ایستگاه بازرسی کنجی در روزهای خاص، مشکلات زیادی را برای رانندگان وسائط نقلیه و مردم ایجاد کرده بود، در راستای اقدامات پیشگیرانه و به منظور احیای حقوق عامه، با پیگیری رئیس حوزه قضایی شهرستان بندرخمیر و با تعیین ضرب‌الاجل برای متولیان امر؛ مقرر شد لاین های دوم و سوم خروجی خودروها و کامیون‌ها در این ایستگاه ظرف مدت ۱۰ روز احداث و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

قهرمانی ‌در ادامه افزود: از رئیس دادگستری بندرخمیر خواسته شده است به منظور رفع موانع و ارتقای سطح ایمنی در این محدوده از محور مواصلاتی لار – بندرخمیر نیز پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

وی در پایان تأکید کرد: شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در موارد متعدد با اخذ نظرات کارشناسی، در خصوص ایمن سازی، تعریض و ترمیم محورهای مواصلاتی، پیگیری و مکاتبات لازم را با ادارات متولی انجام داده است که منجر به بهره‌برداری از مسیرهای جدید، بازگشایی جاده‌های مسدود و رفع نقاط حادثه خیز در مناطق مختلف استان هرمزگان شده است.