طی سه روز؛ ۵۵ هزار گردشگر در قشم رفت و آمد کردند

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: ۵۵ هزار گردشگر در تعطیلات بیست و سوم تا بیست و پنجم شهریور ماه جاری از مبادی ورودی و خروجی به این جزیره رفت و آمد کردند.

به گزارش تیلا نیوز، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در این خصوص اظهار کرد: با توجه به اینکه فصل گرما در جنوب کشور کم کم رو به اُفول است، حضور گردشگران در جزیره قشم بیشتر شده است.

«ادریس راموز» تصریح کرد: این تعداد مسافر و گردشگر از بیست و سوم تا بیست و پنجم شهریور ۱۴۰۲ از طریق بنادر لافت و پهل، بندر مسافری شهید ذاکری و فرودگاه بین المللی قشم در سرزمین آب و آفتاب رفت و آمد کرده اند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم افزود: همچنین با توجه به آغاز فصل گردشگری در این جزیره برنامه ریزی برای افزایش پروازها به قشم از سایر شهرها انجام شده است تا آمد و شد مسافران و گردشگران تسهیل شود و طبق توافقات انجام شده با خطوط هواپیمایی به زودی این پروازها فعال خواهند شد.

به گفته راموز، با توجه به پیش رو بودن جشنواره پاییزه جزیره قشم و هفته گردشگری پیش بینی می شود، سیر تصاعدی و افزایشی حضور گردشگران در تعطیلات پیش رو در هفته های آتی ادامه داشته باشد که آماده پذیرایی از آنان در نگین خلیج فارس هستیم.