فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته، فردا ۲۰ خرداد پایان می‌یابد.

به گزارش تیلا نیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش با اشاره به اینکه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته از ۱۱ خرداد آغاز شده و تاکنون ادامه دارد گفت: به منظور مساعدت با متقاضیانی که موفق به انتخاب رشته نشده‌اند این زمان تمدید شد و مجازین به انتخاب رشته می‌توانند کد رشته محل‌های مورد نظر خود را انتخاب و در صورت تمایل اطلاعات و انتخاب‌های خود را ویرایش کنند.

علیرضا کریمیان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۷۵ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انتخاب رشته کرده‌اند افزود: متقاضیان باید در مهلت مقرر و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه اصلاحات آن، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و انتخاب رشته کنند و یا ویرایش مورد نظر را انجام دهند.

وی درباره مجازین و علاقه‌مندان به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: این دسته از داوطلبان لازم است به درگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه و بر اساس دفترچه و اطلاعیه‌های مربوطه، اقدام به انتخاب رشته کنند.

در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۷۱ هزار و ۵۲۸ نفر شرکت و در ۶ گروه آزمایشی و ۱۳۴ کد رشته با هم رقابت کردند.