فرماندار حاجی‌آباد: کرونا همچنان در کمین است / مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و تزریق دوز سوم واکسن کرونا اقدام کنند

فرماندار حاجی‌آباد با تأکید بر عدم عادی انگاری بیماری کرونا، اظهار داشت: کارکنان دستگاه‌های اجرایی، اصناف، بازاریان و مردم فهیم شهرستان هرچه سریعتر جهت تزریق نوبت سوم واکسن خود اقدام کنند تا با ایمنی کامل ایام پیش رو را سپری کنند.

به گزارش تیلا نیوز، علی خرم نسب با بیان اینکه بیماری کرونا هنوز تمام نشده و خطر کماکان وجود دارد، تصریح کرد: همه باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند چرا که در صورت عدم رعایت، هزینه های آن به مراتب بیشتر از پیشگیری است.

وی با بیان اینکه سلامت جامعه امری مهم و ضروری است تأکید کرد و گفت: تیم های پزشکی در مناطقی از شهرستان که بیماری وجود دارد حضور و غربالگری افراد به صورت عمومی انجام دهند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیر در خصوص اقدامات و فعالیت‌های درمانی انجام شده در شهرستان گفت: ۱۶۸۶ نفر دارای نقص ایمنی در شهرستان شناسایی و طرح واکسیناسیون سرخک کودکان سه تا پنج ساله اجرا شد.

حسین اقتدار بختیاری تصریح کرد: جهت ارائه خدمات درمانی در روستاها تعداد ۶ تیم پزشکی به صورت سیار فعالیت داشتند.

وی با بیان اینکه در ۷۰ روز گذشته بستری بیمار کرونایی در شهرستان نداشتیم افزود: در ابتدای سال‌جاری آمار فوتی های کرونایی شهرستان صفر بوده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان با اشاره به در کمین‌ بودن خطر بیماری کرونا در کشور گفت: در تاریخ ۲۸ خرداد ماه تعداد ۳ نفر بیمار مبتلا به کرونا در شناسایی شده است که این زنگ خطری برای شهرستان است.

اقتدار بختیاری افزود: در نوبت اول واکسیناسیون کرونا، صد در صد افراد بالای ۱۲ سال در شهرستان واکسینه و در نوبت دوم ۸۷ درصد و در نوبت سوم ۴۱ درصد واکسینه شده اند.

وی با اشاره به پیگیری پروژه های درمانی شهرستان گفت: حصارکشی مرکز درمانی احمدآباد در دهستان کوهشاه آغاز شده است و در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر شبکه بهداشت و درمان حاجی آباد اضافه کرد: در راستای خدمات رسانی بهتر به مردم، یونیت دندان پزشکی باغات ‌و دهستان خریداری و به زودی در این راستا خدمات رسانی خواهد شد.