مادر باردار متصل به ونتیلاتور پس از ۳۸ روز از بیمارستان مرخص شد

یک مادر باردار مبتلا به کرونا پس از ۳۸ روز بستری در بیماران و اتصال به دستگاه ونتیلاتور بهبود یافت و از بیمارستان مرخص شد.

به گزارش تیلا نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، سرپرست مدیریت امور بیماریها و مراکز تشخیصی و درمانی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: خدمات ارزشمند کادر درمان در بهبود وضعیت بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی سراسر استان هرمزگان ستودنی است.

دکتر بهتا صدیق بیان کرد: در شرایط بحران کرونا، تلاش های شبانه‌روزی و بی‌وقفه پزشکان و پرستاران در تمامی بیمارستان‌های استان که منجر به بهبود وضعیت بیماران حتی بیماران با شرایط خاص می‌شود، جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

در همین راستا می‌توان به نجات جان مادر باردار ۳۱ ساله که در هفته ۲۱ و دومین بارداری خود قرار داشت اشاره کرد که با علائم ابتلا به ویروس کرونا در بخش کووید مجتمع پیامبر اعظم (ص) بستری شد و سپس به علت شدت علائم به بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) کووید انتقال یافت و در سیر بستری تحت تهویه مکانیکی با ونتیلاتور و تراکئوستومی و مراقبت های تخصصی پزشکی و پرستاری قرار گرفت که این مادر پس از ۳۸ روز بستری با همت و تلاش بی‌وقفه کادر درمان، با حال عمومی خوب در شهریور ماه جاری از بیمارستان ترخیص شد.