مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس خبر داد: درخشش ۲ دانش‌آموز بندرعباسی در المپیاد کشوری علوم و فناوری نانو

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس از درخشش و راهیابی ۲ نفر از دانش آموزان این ناحیه به مرحله نهایی و قرارگیری در جمع ۳۰ دانش آموز برتر کشور خبر داد.

سید هادی حسینی در گفتگو با خبرنگار تیلا نیوز اظهار داشت: باشگاه دانش آموزی نانوی کشور، بیستم مهرماه، اسامی راه یافتگان به مرحله نهایی دوازدهمین دوره المپیاد کشوری علوم و فناوری نانو را اعلام که دو نفر از دانش آموزان این ناحیه به نام های امیر حسین دیوارگر از دبیرستان جامعه الصادق و نگین دیگ زاده از دبیرستان فرزانگان توانستند به مرحله نهایی راه پیدا کنند.

وی با اشاره به جایگاه استان هرمزگان در این دوره از المپیاد کشوری افزود: این دو دانش آموز با قرارگیری در جمع ۳۰ نفره دانش آموزان برتر راه یافته به مرحله ی نهایی المپیاد نانو توانستند جایگاه استان هرمزگان را به رتبه ی چهارم کشوری ارتقاء دهند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس در پایان تصریح کرد: کارنامه شرکت کنندگان مرحله دوم از روز شنبه ۲۴ مهرماه ۱۴۰۰ در تارنمای باشگاه نانو قابل رویت خواهد بود.

به گزارش تیلا نیوز، المپیاد دانش‌آموزی نانو رویداد مورد تایید بنیاد ملی نخبگان است و در راستای تفاهم‌‏نامه میان سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، در سال جاری با همکاری و هماهنگی این دو نهاد برگزار شده است.