مشارکت فولاد هرمزگان در بازسازی ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس

تفاهم‌نامه بازسازی ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس، میان فولاد هرمزگان و اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان منعقد شد.

به گزارش تیلا نیوز، فولاد هرمزگان به عنوان یکی از شرکت‌های فعال استان در ادامه گسترش فعالیت‌های ورزشی خود و بهبود زیرساخت‌های ورزشی این اقدام را صورت داده است.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در این خصوص اظهار کرد: باتوجه به مذاکرات قبلی انجام شده، اماکن اداره کل ورزش و جوانان در اختیار شرکت فولاد هرمزگان قرار خواهیم داد تا بتوانیم توسعه ورزش حرفه‌ای استان هرمزگان را شاهد باشیم.

مظفر خادمی نسب گفت: تعامل و همکاری و ایفای مسئولیت اجتماعی فولاد هرمزگان در عرصه ورزش قابل قدردانی است و نگاه این شرکت در جهت ایجاد زیرساخت‌های ورزشی و توسعه نرم‌افزاری این حوزه نیز برای استان هرمزگان می‌تواند یک موهبت باشد.

وی در ادامه عنوان کرد: اقدامات فولاد هرمزگان در توسعه آینده ورزش هرمزگان و افزایش ظرفیت‌ها و پتانسیل استعدادها تاثیرگذار است و برنامه این شرکت برای ایجاد یک کمپ استاندارد و حرفه‌ای در استان هرمزگان می‌تواند کمکی به توسعه ورزش فوتبال باشد تا در آینده هرمزگان را به قطبی در فوتبال تبدیل کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان افزود: به طور حتم تا پنج سال آینده شاهد خواهیم بود که استعدادهای پایه فولاد هرمزگان به ستاره‌هایی در فوتبال کشور تبدیل خواهند شد، امیدواریم با کمک و تعامل تمامی باشگاه‌ها بتوانیم در جای جای استان هرمزگان شاهد ایجاد کمپ‌های اختصاصی باشیم تا توسعه متوازن در هرمزگان شکل گیرد.

وی در پایان با قدردانی از نگاه فولاد هرمزگان به توسعه ورزش استان، تصریح کرد: کمک فولاد هرمزگان به ورزش و تعامل با اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم در کنار یکدیگر بتوانیم اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم.

لازم به ذکر است، پیش از این نیز، جهت بازسازی مجموعه ساحلی ورزشی غدیر بندرعباس، تفاهم‌نامه همکاری مشترک، میان فولاد هرمزگان و شهرداری بندرعباس امضا شده بود.